Das mit der Breite müsste Dir selbst einleuchten,bei 2 Personen wäre ja dann der ganze Raum ausgefüllt ;-)
Kleiner Tipp,nimm einfach mal ein Bild in der Auflösung deines Spiels und ziehe Boxen,bei der Breite muss man bedenken das man von ausgestreckten Armen ausgehen sollte.(Und wie ARFLme schon sagte,wenn im Spiel wesentlich grössere Charaktere im Vergleich zum Hauptcharakter vorkommen muss man das am Anfang einplanen.)
haha I said height as in top to bottom not width
approx half height of game default resolution for character scaled at 100%!
What SaschDo mentioned about using boxes to draw your characters in is a good idea! - I was going to mention something similar myself!
P.S: it's a good idea to draw all your characters for each animation inside of the same canvas & export each with same canvas (height/width) it may make image size slightly larger than cropping to fit around the animation but it will save you from having to reposition each frame inside of VS as they will all be in correct position automatically - unless you don't mind repositioning each frame to save on vram